Solen strålar

08.36 va i hela, jag har tagit mej en liten sovmorgon i dag..inte illa :o)

Igentligen är det ganska skönt den här tiden på dagen en kopp nykokt kaffe i ena handen, tyst  och lugnt ungar och gubbe sover,
Hela dagen ligger framför mej... Undra vad jag ska göra i dag? Städa skulle jag ha gjort, det blev lite halvdant till Påsk Men jag tror att jag skiter i de.
Tvätta?....Näääe

Kikar ut genom fönstret och inser att solen skiner från en klarblå himmel.  
I dag måste jag gå ut

Jag har bara suttit inne hela helgen och svullat god mat ,godis, alkoholhaltiga drycker, tyckt synd om mej själv, hostat och kraxat  och torkat min stackars näsa.
Nu får det va slut på de.
 Nu ska jag fixa frukost och försöka ruska liv i mina vilddjur både den stora och dom mindre stora

VÅREN here I come!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vet du om att du ser ut som Rudolf på din weemee på stayfriends......hihihi....fast julen varar ju ända till påska förståss!

2007-04-09 @ 10:08:03
URL: http://maigiz.webblogg.se
Postat av: Anonym

vadå????.....morgonpigg????

2007-04-09 @ 15:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0