Sista dan

Jaha sista dan på min mini sem.

Jag är faan mer trött nu än när jag började min ledighet. Det är ju så att det tar några dar/en vecka för kroppen att komma ner i varv, slappna av och komma in i en mer normal rytm
Jag vet ju det men blir lika förvånad varje gång när huvudvärken kommer krypande och man känner sej totalt utmattad efter en veckas ledigt. Det är ju nu man ska känna sej pigg och utvilad. Näääe då ....
Och nu är det dags att veva i gång veven och komma upp i rätt hysteriska varv igen. jobba, jobba, jobba. Hemma ,borta med sej själv , med barnen , med livet... Jobba, jobba
Hur idiotisk är inte det när man tänker efter, inte undra på att mänskligheten blir lite vidbränd.

Jag har tagit några dagar extra för att umgås lite med mina barn...Tänkte jag då!
Men i går blev jag övergiven och fick städa alldeles själv hela dan buhuu stackart mej.... 
Måste erkänna att jag hade inget roligt att komma med så jag förstår att dom höll sej undan.
Men det är jäääla fint hemma hos oss nu inget ont som inte har något gott med sej :o)

Det är storm varnig ute så jag får nog hålla mej inne i dag också. Känns som om jag skulle kunna dra täcket över huvudet och aldrig kliva upp
Men det blir nog lite träning i kväll måste komma igång igen efter förkylningen och all Påskmat /Godis .........

.....Total haveri

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0