Lata söndag

Söndag måste vara den lataste dagen på hela veckan om man inte ska veckostäda då förståss men den här veckan så va jag i fas precis som det ska vara och städade på torsdagen
Så nu blir det en laaaat söndag.

I fredags så fyllde Lovisa 14 bast. Tänk va! min bäbis! Hur kan dom bli så stora så fort?
Lovisa hade beställt jordgubbstårta och jag hittade en.. Succé!

      image18

Det brukar inte vara lätt att hitta jordgubbar vid den här tiden så jag slog till direkt och den va god dessutom!

I går Lördag så tog vi oss en sväng ner på stan för att se vad Lovisa skulle köpa för alla pengar hon fick.  Troligtvis blir det nog en ny mobil, en persing (i örat) ,kläder, smuder och pink
Allt sånt som man absolut inte kan leva utan när man är fjortis.

Efter stadsbesöket svullade vi kina mat ...sååå jäkla gott.
Lovisas födelsedags middag.
Måste dock berätta att jag faktiskt hade varit på ett 55min spinning pass på morgonen så jag fick svulla. Spinning fröken lovade mej det :o)
Och svulla det gjorde jag ..mycket mer än vad jag fick..phuu..Äta gott! Det är livet de!! :o)

Och i dag ska jag bara lata mej
Hej så lång!

Kommentarer
Postat av: maigiz

Jag utmanar dig på min blogg

2007-04-23 @ 22:29:43
URL: http://maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0