GLAD PÅSK!

I dag är det en Låååång fredag och jag är uppe med tuppen. Igentligen ska det väl vara kyckling eller kanske mer i mitt fall HÖNA nu när det är påsk
Jag är uppe med Hönan...hmm låter inte lika bra :o)

i vilket fall är jag uppe när jag får sova...varför är det så? dessutom så är jag kanonförkyld och behöver vila min lekamen men nääe då. ögonen öppnades 07.30 och sen vägrade dom att stänga sej igen
Morgon pigg är nog ett tecken på att jag börjar bli gammal...hemska tanke!

Nu ska jag sätta på kaffet, koka några ägg och bara njuta av friden. Och min lilla långledighet som precis har börjat

Barnen är hos sin pappa i Påsk. Min moder med man är i Thailand. Tonys släkt är lite långt bort dom med. Jag tänkte man brukar ju fira helger med familjen. Men det kan vara ganska skönt att bara va för sej själva oxå.
Vi kanske tar oss en tur upp i fjällvärden och hälsar på vänner och bekanta om jag blir lite bättre i näsan.

Ägga inte upp er för mycket nu i PÅSK
image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0