Fetmätt och shopping

Aaaarrrgghh! Fetmätt!  Pust stön stånk!
Tacos och bärs bärs bira. *Slurp* så jääla gott och så jääla längesen det va verkligen på tiden!
Öl är gott!     image21


Har även hunnit med en sväng på stan och lyxat mej med en ny parfym det va nått år sen jag köpte en ny sist så det va också på tiden :o)

DKNY Be Delicious
 Frisk och fräsch doft. Passar på mej :o)


Han också med ett lyx köp till. Ett par nya örhängen!
Jag fick ett presentkort av kir klin i julklapp på lilla Larssons guld. Och detta va vad det blev + ett  litet tillägg av en extra slant

Snygga va!
image23

Nu ska jag vifta med håret så örhängena syns bra, pycha på mej lite be delicious...mmmm
och mysa ner mej i lördagssoffa med min gos plutt och hälla upp en till öl till oss!

Vinki vink!

Kommentarer
Postat av: maigiz

Snygga "hängöron".
Skulle åsså villa ha nytt på örona.

2007-04-30 @ 10:21:34
URL: http://maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0