Denna dag inte ett liv!

image16
Jaha en ny lat dag...



Snoret i näsan tänker tydligen hänga kvar ett tag till!
Det blir inte mycket tränat.
Det har inte blivit så mycket tränat på två snart tre veckor..jäla skiit !! Jag har  inte hunnit med mer än en ggr i veckan den senaste tiden och nu är jag förkyld så då blir det ingenting.
Mina 90 kg muskler börjar att förtvina........

Typiskt när jag ska börja med nått. I bland önskar jag att jag va en total ego tripp, bara gjorde det jag ville fyy F va lättsamt det vore.
Men valet är ganska enkelt!
Jag väljer att ha många i mitt liv att ta hänsyn till mycket hellre än att vara ett ensamt ego

Min tid är nu! ........Tillsammans med er!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Ganska tråkigt faktiskt.....men nu är jag hemma igen. Sitter vid min dator och ett glas rött vid min sida.Ordningen är återställd.

2007-04-08 @ 18:21:06
URL: http://maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0