Coola kläder

Det blev en kort arbetsvecka, torsdag och fredag, alldeles lagom egentligen...

I går fredag så tog jag mej en sväng på stan efter jobbet. 
Varför finns det  alltid såå mycket snygga kläder på stan som man bara måste ha när man inte ens har en liten pengstackare i plånboken Sucka!

Det har öppnat en ny affär på kärnan Zapp, Zeppe, Zisster eller nått sånt heter den. Måste ta reda på de! En affär med skitsnygga coola kläder i lite större storlekar...mycket bra!

Nu behöver man inte köpa brun/svarta kärringkläder längre. Måste vara otroligt skönt för alla yngre tjejer.
Tänk er bara en sån enkel sak som att kunna köpa ett par snygga jeans.
Innan fanns det bara ljusblå byxor, inte änns i jeans tyg men som fabrikanten tror ser ut  som jeans med "karochaband" i midjan. Inte snyggt på en 17 årig cool babe
Inte snyggt på mej heller för den delen.. :o)
 Måste shoppa där när lönen hittat ner i min plånbok.

När jag som bäst höll på att klämma på alla kläder och saker som jag vill ha så ringde min mobil.
Det va Lovisa som undrade när jag skulle komma hem. Maten va snart klar
Tänk det ni!
Mina Änglar hade gjort middag...Jiiiha
Så det va bara att sätta sej på bussen och åka hem till ett dukat middagsbord ... så underbart!!!

Jag älskar mina snuttpluttar dom är dom bästa tjejerna i världshistorien. bara så ni vet :o)

I dag är det sommar ute så  nu har jag inte tid att sitta här längre. Anna min minsta syster yster, Kommer snart och då ska vi packa kaffe korgen ta med oss liggunderlaget och gå ut i solen.

Hoppas ni också får en skön dag!

Kommentarer
Postat av: maggan

Här ä rdet sketa varmt. Ska på rally, tror jag. Sen ska jag köpa en elgrill så vi kan grilla på ballen i em.
Hare, pyss.

2007-04-14 @ 11:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0