Aj

Just nu är jag trött på den här kroppen som jag måste dra runt på!

Inte nog med att jag har problem med min huvudknopp nu blir det uppror i magen också.
Det känns jäkligt orättvist att få problem med magen nu när jag har börjat ändra på min livsstil. Ingen snus bra mat och motion.
Jag ska ju må bra inte bli dö sjuk
Undra om min kropp har blivit totalt chockad!

Det är ingen bra kombination ,dålig mage och huvudvärk. Faan Jag som alltid har haft en sten mage!
Tony tänkte tvinga in mej på akuten i dag men jag känner mej lite piggare i dag såå...
Måste ringa doktorn i morgon så jag kan få några alltenativ till eaze och Treo. Kanonbra medikament mot huvudvärk men tyvärr ett rävgift för magen.

SUCK!

Kommentarer
Postat av: maigiz

Vi kunde hålla varandra sällskap. Jag har också ont överallt. Både på och i kroppen.
Börjar vi bli gamla???.....NÄÄÄÄÄÄ!!!!

2007-04-25 @ 20:55:41
Postat av: Nina

Inte dååå!!!!

2007-04-26 @ 11:38:14
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0